2011/10/04

追劇去

呢首歌,我係咁loop住聽!
Katie Herzig ~ Lost and Found
in epi #3 of Grey's Anatomy, Season 8

由第一季追到今季,依然好期待,依然好鐘意Cristina (我真係麻麻地Meredith),但來到第八季,都真係有D擔心係最後一季!兩位主角生離死別幾乎已經做齊,之前傳聞話Patrick Dempsey演埋呢季就退出,而監製又話肯定會有第九季,咁即係兩位主角會離婚收場?定係Derek (Dempsey角色) 上次死唔去,今次難逃一死?定係連 Meredith Grey都變走埋?但,應該唔會囉,套戲用佢個名架嘛‧‧‧

希望唔會好似House咁走下坡啦!雖然我極鐘意演主角既Hugh Laurie(佢好勁架!集演員、導演、音樂人、作家於一身),每集既medical case 依然精采,但始終集中左係主角House身上,佢既性格變化同愛情線就真係越變越失望,編劇團隊,我唔要祥和同妥協既House呀!今季冇左院長Lisa Cuddy,應該會有起色啩。

又,呢兩套劇揀既歌好多時都名不經傳(OK係我孤陋寡聞),但 超 好 聽!