2011/10/25

大師在香港

另一個上個月看,今日才寫既展覽,而個展覽係至今個月27號,仲有三日,大家還是趕得切的!(小姐,你不如出年至寫!!)

Frank Gehry ~ Outside The Box Exhibition at ArtisTree

Frank Gehry法蘭克‧蓋瑞係我心目中建築界既巨人之一。大約十年前,第一次透過圖片睇到新落成既Guggenheim Museum,簡直係震撼我既心靈,呢座怪物係建築物?仲要係博物館!
 

位於布拉格既Dancing House,每一次睇,唔知點解都會諗起Munch既畫作 <吶喊>,兩件事係完全九唔搭八的。佢每座建築物都讓我目瞪口呆,因為佢突破建築既框框,方唔一定係方,圓唔一定要圓 (我寫緊咩呢) ,為現代建築寫下新一頁。

而香港點解會有佢既展覽呢?因為太古地產位於司徒拔道53號既豪宅OPUS HONG KONG,就係呢位建築巨人起的,將於2012年落成。呢個中半山豪宅,應該係佢咁多作品裡面最保守既一件,可能太古驚D富豪唔識欣賞滯銷咪弊!為了一睹大師件作,到時我一定會僑 裝 貴 婦 扮 睇 樓!

補充:
大家還是不知道Frank Gehry是誰?話說早幾年前,香港政府開始發展西九(吹水)項目,諗住邀請老人家參與的,點知老人家話要發展藝術,就不能只局限於西九,而係重新規劃整個維港兩岸;由於老人家太有遠見,太有計劃,最後政府以「不合招標準則」而不入最後三個後選名單。不過幸好老人家落選,香港政府沒有西班牙、英國、美國政府的胸襟,實會將大師群組作品攪到不倫不類。
又又又,其實有冇人話到俾我聽,呢個西九項目究竟幾時動工?何時完工?定抑或只係概念而矣?政府吹左拖左好多年,個西九都重係荒地一塊,到時又會話超支唔知幾多幾多錢。有呢個咁既政府,真係人都癲...